Wikia

Hi this is funny if can change this keep change if it woek add tour name. Hollandmen20,

Biografie Edit

Voordat hij een weerwolf werd miste Scott atletische vaardigheid. De omvorming tot een weerwolf maakte hem een uitstekende atleet en lijkt ook zijn astma te hebben genezen.

Scott gaat naar Beacon Hills High School in Beacon Hills, Californië, waar hij aanvoerder van het lacrosse team is en aan veldlopen doet.

Zijn ouders zijn gescheiden. Scott woont bij zijn moeder Melissa McCall, een verpleegkundige in het Beacon Hills Hospital. Scott's vader is een agent bij de Federal Bureau of Investigation (FBI). Onlangs keerde hij terug naar Beacon Hills.

Scott heeft een naschoolse baan bij de Beacon Hills Animal Clinic als een assistent van zijn mentor Dr. Deaton, die ook toevallig een Druïde is.

Oorspronkelijk ziet Scott zijn nieuwe leven als een weerwolf meer als een vloek dan als een geschenk. Het bemoeid zich in zijn relatie met zijn eerste liefde Allison Argent. Later, omarmd hij zijn nieuwe capaciteiten als een middel om mensen te helpen.

Scott behandelt de dood van Allison door blijven vechten in haar naam ter bescherming van hun vrienden in het gezicht van een schijnbaar eindeloze stroom van bovennatuurlijke bedreigingen.

Hij wordt geholpen door zijn beste vriend Stiles stilinski, vriend Derek Hale en alfa, vriendin (en Banshee) Lydia Martin, (Weercoyote) Malia Tate, nieuwe vriendin (en Kitsune) Kira Yukimura, en Scott zijn eerst gebeten Beta Liam Dunbar.

Ware Alfa Edit

In seizoen 3 leek Scott de fysieke kenmerken van een Beta Weerwolf te bezitten, hoewel hij niet een lid van een traditionele pack was en daarom technisch gezien een Omega was.

Scott's ogen, bij een aantal gelegenheden, veranderden van geel naar Alfa rood.

Dr. Deaton zegt dat dit is omdat Scott een "Ware Alfa" is, wat betekent dat hij die status kan bereiken door de kracht van zijn karakter in plaats van het doden van een andere Alfa. Ware Alfa's zijn uitzonderlijk zeldzaam, ze komen slechts één keer in de honderd jaar voor.

In de mid-seizoen finale van seizoen 3 bereikt Scott volledig de status Alfa. Een paar maanden later, aan het einde van seizoen 4, heeft hij de monsterlijke kracht die het meegeleverd beheerst.

Seizoen 1 Edit

Scott wordt gebeten door een Alfa weerwolf. (Lees meer...)vvv

Seizoen 2 Edit

Seizoen 3 Edit

Scott verslaat de Darach en de Alfa-Pack en wordt een Ware Alfa.

Seizoen 4 Edit

Seizoen 5 Edit