FANDOM

Camden Lahey jest postacią nie występującą, która była wspominana podczas akcji sezonu drugiego serialu MTV, Teen Wolf: Nastoletni wilkołak. Był starszym bratem Isaaca Lahey i synem zmarłego pana Lahey oraz był uczniem Beacon Hills High School, który należał do drużyny pływackiej. Po szkole wstąpił do wojska, gdzie zginął przy rozbrajaniu ładunków wybuchowych.

Sezony Edytuj

Sezon 2 Edytuj

W odcinku Raving, po raz pierwszy został wspomniany i pokazany w księdze absolwentów Beacon Hills High School. Stiles Stilinski starał się dowiedzieć czemu Kanima zabija wszystkich członków z drużyny pływackiej i przy tym Camden został wspomniany jako nie żywy członek tej drużyny.

Ostatni raz zostaje wspominany w Fury, gdy Matt Daehler opowiada czemu zabija osoby z drużyny pływackiej. Nastolatek, gdy przyszedł do Isaaca, by wymienić się komiksami został wepchnięty do basenu przez Camdena, który w euforii po wygranych mistrzostwach stanowych nawet go nie zauważył. Matt został wyciągnięty przez pana Lahey, który zagroził mu, że nikt nie ma się o ty dowiedzieć.

Ciekawostki Edytuj

  • Należał do licealnej drużyny pływackiej.
  • Według obliczeń Stilesa, gdyby żył miałby dwadzieścia cztery lata.
  • Istniało wiele teorii, który uważały, że Jordan Parrish jest tak naprawdę zaginionym bratem Isaaca.