FANDOM

Prąd elektryczny- jest to często stosowana broń i narzędzie tortur przez myśliwych na istotach nadprzyrodzonych.

Czasem zdarza się, że łowcy (lub osoby zaznajomione ze światem nadprzyrodzonym) używają tego przeciwko ludziom.

Efekty Edytuj

Chris Argent w odcinku Master Plan wyjaśnił Erice i Boydowi (którzy byli de facto, torturowani prądem), stałe stosowanie prądu najpierw uniemożliwia wilkołakom przemianę, kilka amperów więcej i wilkołaki nie mogą się uzdrawiać, a gdy zaaplikuje się jeszcze kilka amperów więcej, osłabną.

Wyjątki Edytuj

Scott McCall był zdolny wytrzymać wyjątkowo wysokie natężenie prądu dwukrotnie:

  • Pierwszy raz podczas gdy był torturowany przez łowców z rodziny Calaveras;
  • Drugi raz gdy wyniósł Kirę z Eichen House (Kira wówczas nie była zdolna kontrolować swoich zdolności i raziła wyjątkowo silnym prądem)

Znane użycia Edytuj

Ciekawostki Edytuj

  • Chris Argent był bardzo niechętnie nastawiony do stosowania tej metody tortur na niewinnych istotach nadprzyrodzonych, co widać w odcinku Master Plan, gdy nie zwiększa dawki amperów, by jeszcze bardziej skrzywdzić Ericę i Boyda. Na sam koniec odcinka bez najmniejszego oporu wyłączył prąd i umożliwił dwójce młodych Bet opuszczenie jego domu.
  • Araya i Severo Calaveras nie mają najmniejszego oporu przed stosowaniem prądu na niewinnych istotach nadprzyrodzonych, nawet nastolatkach, co widać w odcinku The Dark Moon. Byli nawet gotowi torturować Lydię (Banshee, bez zdolności do regeneracji), by zachęcić Scotta do odpowiadania na pytania. Da się jednak zauważyć, że torturują wilkołaki, bez ich zabijania, czyli jednak jakąś formę litości mają.
  • Gabe w odcinku Broken Glass chętnie patrzył jak Tamora torturowała Ethana.
  • Nolan nie mógł znieść widoku Tamory torturującej Ethana, w przeciwieństwie do Gabe'a.
  • Niektóre wilkołaki, takie jak Scott McCall i Erica Reyes, ze względu na to, że w ludzkim życiu przeszli przez dużo fizycznego bólu, łatwiej znosili prąd.
  • Kali, jako silniejsza Alfa, która przejęła moce swoich Bet, była w stanie się szybciej uzdrowić od silnego porażenia prądem, w przeciwieństwie do Dereka.
  • Scott McCall i Theo jako jedyni byli zdolni uwolnić się z łańcuchów, podczas bycia rażonymi prądem przez łowców.

Galeria Edytuj

Derek Hale
EricaBoydStiles
EricaBoyd
KaliDerek
PeterDerek
DerekPeter
KiraSevero
ScottLydiaKiraArayaSevero
Malia-0
TheoTierneyJiangSchrader
Schrader-0
EthanJackson
Ethan-0
JacksonGerard