FANDOM

Gabe- były uczeń Beacon Hills High School, były łowca wilkołaków. Był jedynym i najlepszym przyjacielem Nolana.

Historia Edytuj

Niewiele jest wiadomo o dzieciństwie Gabe'a.

Wraz z Nolanem i Aaronem gnębił nadnaturalnych uczniów liceum w Beacon Hills.

Zostało ujawnione, że to on ostrzelał dom Scotta, by ratować Nolana przed zostaniem zamordowanym przez Gerarda i Monroe.

Gdy odkrywa, że Nolan zdezerterował i przekazał plany myśliwych Liamowi, wściekły pobił Nolana do nieprzytomności.

Umiera podczas walki w szpitalu.

Śmierć Edytuj

Gabe umiera podczas walki w szpitalu przeciwko Liamowi, Melissie McCall, Coreyowi, Masonowi, Theo i Nolanowi.

Inni myśliwi poprzez walkie-talkie otrzymują rozkaz od Monroe zastrzelenia zarówno Liama jak i Gabe'a. Łowca wykonuje polecenie i strzela do dwójki walczących. Liam zdołał się uratować, podczas gdy kule trafiły w Gabe'a. Przed dalszym strzelaniem w stronę Gabe'a powstrzymuje łowcę Nolan, który gaśnicą strzelającego uderza. Gabe pada na ziemię i czołga się do ściany, cały we krwi.

Ledwo udaje mu się usiąść pod ścianą i powiedzieć, że rany postrzałowe bolą. Powoli podchodzi do niego Theo i delikatnie bierze jego prawą rękę. Przejmuje jego ból na znak prawdziwego aktu dobroci. Nastepnie Theo pyta się Gabe'a czy dalej boli. Gabe odpowiada, że nie. Na jego twarzy widać ulgę. Theo mówi, że to dobrze.

Gabe, dzięki działaniu Theo, umiera bezboleśnie i pokojowo.

Po jego śmierci wszyscy są poruszeni. Nolan jest we łzach.

Relacje Edytuj

Nolan Holloway Edytuj

6x13-Nolan

Nolan i Gabe na początku byli przyjaciółmi, których łączyło wspólne dążenie do wyeliminowania istot nadprzyrodzonych. Jednakże po wydarzeniach na komisariacie policji, nastawienie Nolana się zmieniło. Gabe to zauważył i postanowił (wraz z Monroe) przetestować lojalność Nolana. W ramach ''testu'' Gabe ostrzelał dom Scotta i powiedział Nolanowi, że przekazał Monroe, że to było dzieło Nolana by ''ratować jego reputację wśród łowców''. Nolan finalnie nie wytrzymał presji i zdezerterował oraz zdecydował się pomóc stadu Scotta. Gabe to odkrył i w ramach ''kary'' pobił byłego kolegę do nieprzytomności za ''zdradę''. W finałowej walce w szpitalu Gabe umiera, między innymi na oczach Nolana. Nie jest wiadome, jak Nolan zareagował na jego śmierć oraz jakie były jego odczucia co do całego zdarzenia.

Liam Dunbar Edytuj

1l

Gabe darzył Liama nienawiścią ze względu na jego status jako wilkołaka. Zrobił wszystko, by cała szkoła była przeciw niemu, z tego względu pobił go na oczach uczniów, mając nadzieję, że Liam pokaże kły, pazury oraz świecące oczy. Nie udało mu się to, co doprowadziło go do frustracji. Po strzelaninie na dom Scotta, Liam rozwścieczony zaczął bić i torturować Gabe'a w celu wyciągnięcia informacji. W finałowym odcinku Liam i Gabe walczyli przeciw sobie. Gdy jeden z łowców nie mógł oddać ''czystego strzału'' w kierunku Liama, otrzymał on rozkaz od Monroe zastrzelenia ich obu. Liam zdążył się uratować, jednakże wszystkie kule trafiły w Gabe'a. Na chwilę przed śmiercią Gabe'a, Theo przejął ból nastoletniego łowcy. Po tym wszystkim wszyscy byli poruszeni.

Tamora Monroe Edytuj

1t

Gabe był bardzo oddanym łowcą w jej armii. Z chęcią wykonywał wszystkie jej polecenia oraz brał udział w spotkaniach i ''lekcjach'' z zbrojowni. Jego lojalność nie była dla Tamory powodem, dla którego mógłby być oszczędzony, i gdy inny łowca nie miał ''czystego strzału'' w kierunku Liama, rozkazała mu zabić wilkołaka i Gabe'a. Monroe prawdopodobnie nie czuje wyrzutów sumienia po jego śmierci.

Gerard Argent Edytuj

1g

Gabe głęboko wierzył w poglądy Gerarda dotyczące istot nadprzyrodzonych. Tak jak on, dążył do ich całkowitej zagłady. Gerard zadowolony z posiadania młodego myśliwego, nauczył go posługiwania się kuszą. Obydwoje umarli w finałowym odcinku.

Osobowość Edytuj

Gabe był brutalny. Nie stanowiło dla niego żadnego problemu dołączyć do grona łowców. Gabe nie miał trudności w dokonaniu zabójstwa, co widać, gdy zabił Edgara. Był także gotowy zabić wilkołaki podczas walki w szpitalu i gdy ostrzelał dom Scotta. Kiedy Monroe dała mu kuszę i kazała strzelić w kierunku posterunku policji, wykazał jedynie niedowierzanie, by kogoś udało mu się zabić z takiej odległości. Można więc przypuszczać, że nie dbał o życie innych. Da się u niego zauważyć pewne podobieństwo do Theo: obydwoje byli zmanipulowani i bardzo otwarcie pokazywali chęć zdobycia przewagi i siły, z tą różnicą, że Theo się zmienił. Gabe do samego końca wierzył w ideę polowania na istoty nadprzyrodzone. Doprowadziło go to do jego śmierci, gdyż podczas finalnej walki z Liamem został postrzelony przez innego łowcę. Gabe wykazywał też dużą lojalność. Wierzył, że Monroe i Gerard Argent wygrają wojnę między istotami nadprzyrodzonymi i łowcami. Był im bardzo oddany. Na polecenie Monroe zabił Edgara. Wykazywał też troskę o Nolana, gdyż ostrzelał dom Scotta, by Monroe go nie zabiła. Nienawidził też zdrady ze strony innych, co widać było w przedostatnim odcinku, gdzie pobił Nolana za przejście na stronę wilkołaków.

Ciekawostki Edytuj

  • Jest pierwszą osobą, której ból przejął Theo.
  • Umiera w finałowym odcinku.
  • Był podobny do Gerarda Argenta: obydwoje byli pełni nienawiści do istot nadprzyrodzonych i robili wszystko by ich wytępić.
  • Był najbardziej oddanym łowcą w armii Monroe.

Nawigacja Edytuj

Postacie cykliczne AaronAdrian HarrisAlecAlex TurnerAlexander ArgentAlicia BoydBelaskoBennettBernardBethBezdomna OmegaBillyBreanneBriggsBrunskiCaitlinCalebCarrie HudsonClaudia StilinskiColette‏‎Conrad FenrisCorinneDanielleDavid WhittemoreDemarco MontanaDonovan DonatiDr. GeyerDr. HilyardDr. VandenburgDyrektor ThomasEdgarElias StilinskiEmilyEnnisGabeGabriel ValackGarrettGarrett DouglasGarrison MeyersGilbertoGwen HalwynHeatherHenri ArgentHenry TateIkedaJake SullivanJaredJaydenJessica BartlettJenniferJennifer BlakeJiangJosh DiazKaliKapral RhysKara SimmonsKassianKatashiKen YukimuraKincaidKyleLaura HaleLenoreLorilee RohrLucasMarcelMarcoMarie-Jeanne ValetMerrick i HayesNathan PierceNiemowaNieznana chimeraNieznany chłopakNoah PatrickNoshiko YukimuraOliverPaige KrasikevaPan LaheyPan MartinPan StewartPan WestoverPani FinchPani FlemmingPani RamseyPani TurnerPatrick ClarkPielęgniarka CrossPhilPhoebeQuinnReddick & UngerReed SchallSandra HugoSatomi ItoSchraderSean LongSean WalcottSebastian ValetSevero CalaveraSimonSydneyTalia HaleTara GraemeTara RaekenTracy StewartTrentTierneyTolbertTucker CornishVadimValerie ClarkeVioletWill TurnerWilliam BarrowZachZastępca DewitteZastępca FerrellZastępca HaighZastępca StraussZastępca Vargas
Postacie nie pojawiające się Brat Bobby'iego FinstockaCamden LaheyGreenbergLorraine MartinMaddy MartinMieczysław Gajos