FANDOM

Kapral Rhys był postacią, która została wprowadzona podczas trzeciego sezonu serialu MTV, Teen Wolf: Nastoletni wilkołak. Był kapralem w armii, która stacjonowała w obozie dla internowanych w Oak Creek w 1943 roku. Tam nawiązał związek z Noshiko Yukimurą.

Sezony Edytuj

Sezon 3B Edytuj

W The Fox and the Wolf, kapral Rhys, Hayes i Merrick ładują zapasy do obozu dla internowantch Oak Creek. Kiedy się rozładowywali, wkrótce zaczęli zdawać sobie sprawę, że niektóre dostawy zostały skradzione, gdy nie zwracali na nie uwagi. Wchodzą do kabin po usłyszeniu stłuczonego okna, Hayes i Merrick oskarżają ich o kradzież, a;e Rhys każe im się uspokoić, informując ich, że przeszukanie odbędzie się rano i że więźniowie naprawią okno, które zostało zepsute. Zanim odchodzi, Rhys oddaje Michio swój baseball. Później spotyka się z Noshiko Yukimurą w innym miejscu. Wydają się być zakochani, gdyż obejmują się, a on sam martwi się o nią i ostrzega ją przed kradzieżą tak wielu rzeczy, szczególnie medycznych.

Rhys następnie przynosi prezent dla Noshiko w postaci czekolady, dziewczyna jest bardzo szczęśliwy i para całuje się. Siedzą razem w wozie, podczas gdy Noshiko pomaga mu uczyć się francuskiego w przygotowaniu do przeniesienia do Afryki Północnej. W pewnym momencie słyszą jak Merrick, Hayes i lekarz obozowy, wymieniają się pieniędzmi, ale Rhys nie jest pewien dlaczego. Wkrótce epidemia zapalenia płuc przechodzi przez Oak Creek, a Rhys odkrywa, że ​​obóz internowania nie posiada leku, który akurat jest potrzebny. Noshiko informuje go, że kiedy brała zapasy, zobaczyła trzy pudełka leku, ale lekarz obozu twierdził, że otrzymał tylko jedną. To prowadzi ich do wniosku, że lekarz i oficrowi kradną lekarstwa i sprzedają je na czarnym rynku.

Gdy więźniowie dowiadują się, że lek został skradziony, wybuchły zamieszki, Satomi Ito rzuca koktajlem mołotowa, który trafia Rhysa i podpala go, co spowodowało, że żołnierze zaczęli strzelali do więźniów, więc dziesiątki z nich zginęły. Rhys zostaje zabrany do Ośrodka Eichen jednak umiera z powodu odniesionych obrażeń. Jego ciało zostało złożone z martwymi więźniami, które ma zostać spalone jako wszystkie dowody i nikt nigdy nie dowie się, co się stało. Noskiko nie mogła dopuścić do tego, więc wezwała ona duchy swoich przodków, aby przywołać Nogitsune, by ją posiadł i zemścić się, zamiast tego duch oszusta postanowił posiąść martwe ciało Rhysa.