FANDOM

Kincaid to postać cykliczna, która została wprowadzona podczas trzeciego sezonu serialu MTV, Teen Wolf. Był wilkołakiem, który należał do japońskiej mafii i miał ścisły kontakt z Katashi.

Sezony Edytuj

Sezon 3B Edytuj

W Silverfinger, Kincaid został wysłany na zakup francuskiego pistoletu do Isaaca Laheya, który udawał, że jest łowcą rodziny Argent. Wkrótce okazało się, że Kincaid jest wilkołakiem, ponieważ otwarcie pokazywał swoje pazury podczas negocjacji z nastolatkiem. Zaproponował 150 000 dolarów za broń, którą Isaac zaakceptował, ale wyciągnął automatyczną maszynę liczącą pieniądze, aby zatrzymać się na czas, aby Chris i Allison Argent mogli znaleźć Katashiego. Kincaid szybko zdał sobie sprawę z tego, co się dzieje i złapał Isaaca za rękę, powodując, że nastolatek zaczął na niego warczeć. Przyniósł Isaaca do biura Katashiego, pod groźbą rozerwania mu gardła, dopóki Katashi ostatecznie kazał mu ospuścić.

W Echo House, Kincaid przybył na Komisariat Szeryfa w Beacon Hills, aby odzyskać sztuczny palec Katashiego, który zawiera zwój Shugendō wart 3 miliony dolarów i który został zabrany przez FBI jako dowód w przypadku morderstwa Katashi. Znokautował dwóch oficerów, z których jeden był zastępcą Parrish, który niektórzy członkowie stada zobaczyli z parkingu, ponieważ zamierzali również ukraść zwój, aby dowiedzieć się, jak ocalić Stilesa przed Nogitsune.

Scott McCall i Allison Argent podeszli do niego i zażądali palca, oferując mu teczkę, która zawierała 150 000 $ w gotówce jako nagrodę pocieszenia, ale Kincaid odmówił ze względu na wartość zwoju Shugendō. Kira Yukimura, która wspięła się na opancerzoną ciężarówkę więzienną, skoczyła na niego i owinęła mu ręce wokół szyi, by go pokonać, ale bez trudu zrzucił ją na ziemię, po czym zaczął atakować Scott i Allison. Kiedy Kincaid kpiąco zapytał go, gdzie jest jego siła Alfy, Ethan i Aiden i zaatakowali go.

Ostatecznie go pokonali i choć bliźniacy zamierzali go zabić, aby uniemożliwić mu ponowne przyjście po nich w przyszłości, Scott nalegał, że przyszli, by uratować jego życie, a nie zastraszyć. Scott następnie wziął protezę palca, podczas gdy Kincaid wpatrywał się w niego ze zdziwieniem, że go nie zabili. Los wilkołaka po tej walce ze stadem Scotta nie jest znany.