FANDOM

- Jest Löwenmensch.
- Czym to do cholery jest?
To część wilka i część lwa.

Löwenmensch jest hybrydą wilkołaka i lwa, który jest pozornie naturalnie występującym nadludzkim gatunkiem, w przeciwieństwie do nienaturalnych stworzeń jak Chimery lub Kanimy. Do tej pory istniał tylko jeden znanym przedstawicielem był Garrett Douglas, były kapitan nazistowskiego wojska i członek jednostki Anenherbe, który pierwotnie uważany był za wilkołaka ze względu na podobne do niego cechy. Löwenmensch działa podobnie jak wilkołak, ponieważ występuje u nich podobna hierarchia, sądząc po tym, że Garrett był Alfą o czerwonych oczach i poszukiwał swojego stada.

Moce i umiejętności Edytuj

Löwenmensch ma bardzo podobne moce do wilkołaków, ale ze względu na lwią część ich natury, ich moce mogą być znacznie silniejsze; Chris Argent zauważył, że siła ukąszenia Löwenmensha była naprawdę silna. Nie wiadomo jednak, czy wynika to z natury istoty, czy też z efektów działania Jeźdźców Widmo i Potwornych Doktorów, którzy przetrzymywali Douglasa. Dotychczasowe moce Löwenmenschen obejmują:

  • Nadprzyrodzona siła: ie wiadomo, jak silny jest zwykły Löwenmensch, ale Garrett Douglas, wzmocniony Alfa, był w stanie pokonać Jeźdźce bez wysiłku i miał wyjątkowo silną siłę ugryzienia. Sugerowano to przynajmniej częściowo ze względu na jego kontakt z zieloną surowicą Doktorów, gdy był zamkniętym w kadzi przez siedemdziesiąt lat.
  • Nadprzyrodzona szybkość: Löwenmensch ma nadludzką prędkość, która pozwala im biec szybciej niż nawet najbardziej wysportowana istota ludzka, i może biec na czworakach w ludzkiej i wilczolwiczej formie.
  • Nadprzyrodzona zwinność: Löwenmenschen posiada nadludzką zwinność, pozwalając im skakać bardzo wysoko i na duże odległości, skakać z kilku, lądując lekko na nogach i wykonywać wiele akrobatycznych i gimnastycznych wyczynów. Ta moc również rozciąga się na ich refleks, która pozwala im łapać pociski, takie jak strzały w powietrzu i unikać pocisków, zanim zostaną nimi trafione.
  • Nadprzyrodzona wytrzymałość: Löwenmenschen, podobnie jak wilkołaki, są znacznie trwalsze od przeciętnych ludzi i mogą wytrzymać znacznie brutalniejsze urazy, choć nadal są podatni na otwarte rany. W rezultacie mogą tolerować bicia pięścią, kopanie, rzucaniem w ścianę i spadaniem z ekstremalnie wysokich wysokości bez poważnych obrażeń.
  • Nadprzyrodzone zmysły: Löwenmenschen, podobnie jak ich wilcze i lewe odpowiedniki, mają niesamowicie przenikliwe nadludzkie zmysły słyszenia, węchu i wzroku. Widzą w ciemności i na duże odległości, śledzą zapachy nawet na kilka mil i słyszą szepty na duże odległości. Używając węchu, mogą interpretować chemosygnały, które wskazują na tożsamość i stan emocjonalny danej postaci. Wzmocnione zmysły pomagają im walczyć w nocy, słyszeć zbliżających się wrogów i lokalizować ludzi poprzez zapach.
  • Szybka regeneracja: podobnie jak wilkołaki, Löwenmenschen ma wyjątkowo wzmocnione leczenie, pozwalając im na leczenie od łagodnych do umiarkowanych ran w ciągu kilku chwil. Wykazano, że Garrett posiada tak potężny czynnik leczący, że był w stanie wyleczyć się z obrażeń całego ciała spowodowanych przebywaniem w zbiorniku Doktorów przez siedemdziesiąt lat, częściowo dzięki zielonej surowicy regeneracyjnej w jej wnętrzu.
  • Zmiennokształtność: Löwenmenschen, jako hybryda wilka i lwa, mają moc, by zmieniać cechy swojego wyglądu na typowe dla innych stworzeń, w tym świecące oczy, kły, pazury, spiczaste uszy i prążkowane brwi. Jedyny znany Löwenmensch, Garrett Douglas, miał świecące czerwone oczy, więc można założyć, że mogą również mieć złote lub niebieskie oczy jak wilkołaki z poziomu Bety lub Omegi.

Słabości Edytuj

Löwenmensch prawdopodobnie ma podobne słabości do wilkołaków i prawdopodobnie dzieli te same słabości, co większość nadprzyrodzonych stworzeń, takich jak jarząb górski, tojad, jemioła, elektryczność itp.

Przedstawiciele Edytuj