FANDOM

Jestem właścicielem budynku.
Loft Dereka to mieszkanie Dereka Hale, w samym środku dzielnicy mieszkalnej, miasta Beacon Hills. Wilkołak wprowadził się do nowego mieszkania w sezonie trzecim, po tym jak opuścił swój dom rodzinny i mieszkał tam do końca sezonu czwartego. Było to również miejsce, w którym bohaterowie serialu ustalali wiele planów i było miejscem ważnych bitew. W A Promise to the Dead, Derek przyznał Scottowi, że jest właścicielem całego budynku, który kupił z pieniędzy ze swojego skarbca rodzinnego.

Budynek jest niesamowicie wysoki, ma kilkadziesiąt pięter i jest zbudowany głównie ze stali, cegły i betonu. Loft Dereka ma bardzo przestronny pokój główny z betonowymi podłogami i dużą tylną ścianą okien z widokiem na miasto. Pokój pełni zarówno funkcję salonu, jak i sypialni dla Dereka i jego gości. Istnieje również kilka mniejszych pokoi bocznych, w tym pomieszczenie gospodarcze i ewentualnie druga sypialnia, w której mogła spać Cora Hale. W głównym pomieszczeniu znajdują się spiralne schody prowadzące na drugie piętro, gdzie zarówno Derek, jak i Peter Hale spędzali dużo czasu, choć ta część poddasza nie została jeszcze pokazana.

Ważne wydarzenia Edytuj

Galeria Edytuj