FANDOM

- Hej Derek, co powiesz o małej wilczej sile?
- Tak, nie jestem tu jedynym z siłą wilkołaka!
Stiles i Derek o młodym wilkołaku o nadludzkiej sile w Orphaned.

Nadprzyrodzona siła jest nadprzyrodzoną zdolnością do wywierania nadzwyczajnych ilości siły fizycznej swoim ciałem bez powodowania uszkodzenia układu mięśniowo-szkieletowego. Użytkownicy tej mocy mogą zazwyczaj podnosić dorosłe osoby dorosłe z ziemi za ich szyję, rzucić je w kąt pokoju, uderzać nimi, a nawet rozrywać je gołymi rękami. Mogą także podnosić przedmioty tak ciężkie, jak duży pojazd ziemi. Super siła to zazwyczaj moc, którą są obdarzeni nadprzyrodzeni zmiennokształtni, takie jak wilkołaki, choć okazało się, że nienaturalne stworzenia, takie jak Chimera i Potworni Doktorzy, którzy osiągnęli te siłę za pomocą eksperymentów.

Użycie nadprzyrodzonej siły Edytuj

Super strength berserker 117

Berserk Edytuj

Berserkowie wykazali się niesamowitą siłą i należą do najsilniejszych nadprzyrodzonych stworzeń, które są znane, częściowo ze względu na ich dużą wytrzymałość, co zwiększa ich siłę. Utrudnia im to zranienie, gdy używają swojej super siły na najwyższym poziomie. Siła Berserka zdaje się rywalizować z Alfą i Potwornymi Doktorami.

Chimera Edytuj

Super strength theo status asthmaticus

Theo używa swojej siły.

Chimery posiadają super siłę w różnym stopniu, częściowo ze względu na daną osobę, jak również kombinacje stworzeń, które tworzą pseudo-nadprzyrodzoną naturę chimery. Jednakże, ponieważ Chimera zostały stworzone za pomocą środków naukowych, a nie mistycznych lub magicznych, ich siła jest zasadniczo gorsza od siły prawdziwego zmiennokształtnego.

Najsilniejszym z Chimer był Mason Hewitt, gdy opętał go duch Sebastiana Valeta, zwanego także Bestia z Gévaudan. Bestia jest bez wątpienia najsilniejszym fizycznie potężnym zmiennokształtnym znanym. Dało to Masonowi ogromną ilość siły fizycznej ze względu na jego status jedynej naprawdę udanej Chimery. Theo Raeken, wilkołak-kojotołak Chimera, był pozornie najsilniejszą Chimerą jeszcze przed kradzieżą mocy dwóch innych Chimer, Tracy Stewart i Josha Diaza.

Darach Edytuj

Jennifer-2

Darach jest druidem, który zyskuje nadprzyrodzone moce dzięki ofierze trzech osób, które pasują do kategorii, której potrzebują. Po tym, jak Jennifer Blake poświęciła trio wojowników, aby zdobyć super siłę. Ta moc pozwoliła jej rzucić przez korytarz szpitala wilkołaka Alfę Kali, czy pokonać wilkołaka betę Scotta McCall jednym uderzeniem dłoni. Mogła także rozdzielić połączonych ze sobą bliźniaków Alfę Ethana i Aidena. Jednak, mimo że Jennifer posiadała ogromną super siłę dla człowieka, wciąż nie mogła się równać z Deucalionem, zanim jego moce zostały chwilowo powstrzymane przez zaćmienie Księżyca.

Potworni Doktorzy Edytuj

Tumblr ns9rf3hkN61uas12so2 400

Dzięki sztucznym środkom i eksperymentom z użyciem pól elektromagnetycznych, Doktorzy byli w stanie okazać niezwykle wysoki poziom siły i łatwo pokonać typowego wilkołaka, z wyjątkiem Bestii, który rozerwał ich w kilka sekund. Jednakże, ponieważ ich głównym celem było wskrzeszenie ducha Sebastiana Valeta i umieszczenie go w ciele Masona Hewitta, aby wskrzesić Bestię.

W walce, Potworni Doktorzy nie reagowali na uderzenia w głowę lub klatkę piersiową, a kopnięcie przez Malię Tate sprawiło tylko, że Patolog potknął się o krok. Byli w stanie przyciągnąć potężnych zmiennokształtnych, takich jak Scott McCall, do ściany za gardło i byli w stanie wytrzymać ataki ze strony Chimer, Theo Raekena i Tracy Stewart.

Tumblr ohxf3jXfFX1qixosbo3 540

Jeźdźcy Widmo Edytuj

Jeźdźcy Widmo są bardzo silni i pokazali, że z łatwością atakują dwie istoty nadprzyrodzone na raz oczywiście z super siłą. W większości przypadków, Jeźdźce można opóźnić tylko poprzez walkę z nimi i rzadko można ich pokonać w walce wręcz.

Piekielny Ogar Edytuj

Super strength pyrokinesis parrish theo

Piekielny Ogar wykazał się niesamowitą siłą, wystarczającą do rywalizacji z Bestią z Gévaudan. Cerber/Parrish pokazali, że potrafią rzucić Jeepem Stilesa, znokautować Chimerę, Theo Raekena jednym uderzeniem, i udało mu się utrzymać bestię w licznych bitwach, czyniąc go jednym z niewielu stworów, które przeżyły walkę z bestią. Po tym, jak Cerber i Parrish połączyli się w jedną współistniejącą istotę, byli w stanie zauważalnie pokonać potwora, a później byli w stanie utrzymać ducha Bestii w uchwycie wystarczająco długo, aby Scott McCall zabił go z ostrzem Marie-Jeanne Valet, który jest jeszcze bardziej imponujący ze względu na fakt, że duch Bestii był wówczas niematerialny.

Kanima Edytuj

Super strength kanima jackson ravings

Mimo że jest tylko mutacją genu wilkołaka, Kanima jest znacznie silniejsza od nich, tak jak Jackson Whittemore, były prawdziwy Kanima, był w stanie walczyć przeciwko ówczesnemu Alfie, Derekowi Hale ze zdumiewającą łatwością. Okazało się, że Kanima jest w stanie bez wysiłku wyrwać drzwi samochodu z zawiasów, zrobić dziurę w ścianie, po prostu w nią biegając i łatwo pokonać w tym samym czasie trzy wilkołaki i łowcę.

Kitsune Edytuj

Super strength kitsune kira strange frequencies

Pokazano, że Kitsune posiadają super siłę, choć poziom siły tej mocy zależy od wieku i doświadczenia Kitsune, a także od liczby posiadanych ogonów. Kira Yukimura, nowa Kitsune, posiadała supermocną siłę niższego poziomu po tym, jak jej moc została po raz pierwszy obudzona, pozwalając jej uderzyć Oni ołowianą rurką i łamiąc duży fragment obsydianu z głazu w celu użycia odłamka, by uruchomić przyspieszone gojenie. Po zdobyciu ogona i pozbawieniu równowagi mocy przez Doktorów, siła Kiry rosła jeszcze mocniej, pozwalając jej używać jej super siły i zwinność, by skakać wiele metrów w powietrze i wykorzystywać jej siłę, by rozbić katanę swojej matki.

Noshiko Yukimura, 900-letnia Kitsune, która kiedyś miała dziewięć ogonów Kitsune, okazała się być dość potężna nawet po poświęceniu większości jej ogonów, dając jej możliwość rozbicia grubego łańcucha jej meczem.

Nogitsune Edytuj

Super strength void stiles tfatw

Void Kitsune, taki jak Nogitsune, mający 1000 lat mroczny Kitsune z nieznaną liczbą ogonków, posiada znaczny poziom siły, wystarczający, by zmierzyć się z wilkołakiem betą Derekiem Hale i obezwładnić go rzucając nim o ścianę. Nogitsune był również w stanie złapać wilkołaka, Aidena i go podduszać nawet po tym, jak był pod działaniem jadu Kanimy. W 1943 roku, kiedy Nogitsune został po raz pierwszy wezwany na Ziemię, okazało się, że odciął głowę Merrickowi gołymi rękami, mając jednocześnie zmarłe ciało kaprala Rhysa, demonstrując ogromny poziom siły, zanim jeszcze wywołał chaos, konflikty i ból w Oak Creek, który zwiększył jego poziom siły.

Mr-Douglas-Whip

Löwenmensch Edytuj

Nie wiadomo, jak silny jest zwykły Löwenmensch, ale Garrett Douglas, wzmocniony Alfa, był w stanie pokonać Jeźdźce bez wysiłku i miał wyjątkowo silną siłę ugryzienia. Sugerowano to przynajmniej częściowo ze względu na jego kontakt z zieloną surowicą Doktorów, gdy był zamkniętym w kadzi przez siedemdziesiąt lat.

5154e8ec0c9e7df29a7275f33c21a91318495a8a hq

Oni Edytuj

Oni posiadają duży poziom super siły, o czym świadczy ich bitwa ze stadem Scotta i ich sprzymierzeńcami w lofcie Dereka, kiedy zarówno Derek, jak i Scott zostali rzuceni z łatwością przez miekszanie. Jednak prawdziwa moc Oni polega na ich nadprzyrodzonej sprawności i umiejętnościach walki.

77f4adb0-a14f-0133-987d-0a6c20e5e327

Skórozmienni Edytuj

Skórozmienni, podobnie jak większość zmiennokształtnych, posiadają nadludzką siłę, o czym świadczy fakt, że mogą tworzyć duże pęknięcia w ziemi pod ich stopami, po prostu stemplując koniec swoich włóczni o ziemię i mogą rzucić włócznie z siłą wystarczającą, aby z łatwością uderzyła ramieniem Kiry Yukimury i sprawiła, że poleciała do tyłu i została przypięta do głazu.

Wendigo Edytuj

9077d60497247931df344147534bba13b01619fd 00

Wendigo, kanibalistyczni zmiennokształtni, to drapieżcy, o których mówi się, że są wystarczająco silni, aby dorównać Alfie ze względu na potrzebę bycia silniejszym niż ich ofiara. Ta siła została krótko udowodniona w walce Seana Walcotta i Scotta McCall, w której Sean był w stanie kopnąć Scotta przez cały korytarz jednym pchnięciem z jednej z nóg. Jednak ich zdolność do wykorzystania swojej siły w walce wydaje się być różna, ponieważ Sean został ostatecznie pokonany przez Niemowę, a Patrick Clark został pokonany Alana Deatona, człowieka bez super siły.

Kojotołak Edytuj

Super strength werecoyote malia cotn

Wydaje się, że kojotołaki mają równą siłę jak wilkołak, a nawet mogą być pod jego wpływem bycia w stadzie, jak udowodniła to Malia Tate, która została pozytywnie i negatywnie dotknięta rykiem jej Alfy, Scotta McCalla. W królestwie zwierząt kojot byłby słabszy niż wilk ze względu na jego mniejsze rozmiary, ale wydaje się, że nie ma to miejsca w przypadku nadprzyrodzonych. dwójka znanych kojotołaków, Malia i Corinne, wydawali się mieć mniej więcej równoważną siłę bety, chociaż Malia była nieco silniejsza, a Corinne znacznie słabsza. Po tym, jak Malia ukradła moc Corinne i dodała ją do jej własnej, teraz wydaje się być jeszcze silniejsza niż poprzednio.

1b5dda10-00a5-0133-4537-0a2ca390b447

Jaguarołak Edytuj

Jaguarołaki mają wysoki poziom nadprzyrodzonej siły, ponieważ Kate Argent była w stanie walczyć z Prawdziwą Alfą Scottem McCall w walce, ale nadal wolała, aby jej sługusy Berserkowie wykonywały dla niej brudną robotę, zamiast używać jej własnych uprawnienia w większości przypadków.

Wilkołak Edytuj

Super strength omega peter tod

Wilkołaki należą do najczęstszych gatunków nadprzyrodzonych w Beacon Hills, a jednym z ich wielu darów jest to, że posiadają nadprzyrodzoną siłę, choć poziom ich siły zależy od rangi, niezależnie od tego, czy są w stadzie, czy też w jakiej ilości. Zazwyczaj wilkołaki Omegi, znane również jako samotne wilki, są najsłabszymi gatunkami, podczas gdy Alfy są najsilniejsze, a Beta znajdują się gdzieś pośrodku. Jednak niektóre osoby, takie jak Bestia z Gévaudan, Kincaid i Peter Hale, wykazały ogromną ilość mocy, mimo że są Omegami, a Liam Dunbar był znacznie silniejszy niż przeciętny Beta, zanim jeszcze oficjalnie dołączył do stada Scotta.

Alfa Edytuj

Super strength scott smoke and mirrors

Alfy są zazwyczaj najbardziej fizycznie silne w swoim rodzaju, zarówno w postaci ludzkiej jak i wilkołaka, chociaż zazwyczaj są jeszcze silniejsze w tym ostatnim, zwłaszcza jeśli mają formę bestii. Bez względu na to, Alfy są wyjątkowo silne, a większość łowców jest nieufna wobec angażowania się w nich bez planu bitwy, ponieważ bardzo trudno jest je pokonać nawet najlepiej przygotowanemu człowiekowi.

Deucalion i jego stado Alf są jeszcze silniejsi niż normalne Alfy, ponieważ wchłonęli moc każdej z Bet w swoich oryginalnych paczkach, zapewniając każdemu z nich równoważną siłę co najmniej podstawowej paczki; ponieważ każda z paczek wydawała się mieć co najmniej pół tuzina Bet, oznacza to, że indywidualna i ogólna siła stada Alf jest znacznie większa niż średniego zmiennokształtnego.

Nawigacja Edytuj

Moce AtmokinezaElektrokinezaNadludzkie prześwietlanieNadprzyrodzone oczy‏‎Nadprzyrodzona siłaNadprzyrodzona szybkośćNadprzyrodzona wytrzymałość‏‎Nadprzyrodzone zmysły‏‎Nadprzyrodzona zwinnośćOgień KitsunePathokineza PetryfikacjaPirokineza‏‎ProjekcjaPrzyznawanie mocyScalanieSzybka regeneracja‏‎Termokineza‏‎TerrakinezaZabieranie bóluZmiennokształtnośćZookineza‏‎
Zdolności Automatyczne pisanie‏‎‏‎ Intuicyjna umiejętność walki‏‎ Jad KanimyJad SkorpionaManipulacja aurąManipulacja ciemnością‏‎Manipulacja materią Manipulacja pamięcią‏‎KamuflażKłyKradzież mocy‏‎ • Krzyk Banshee‏‎Medium‏‎ Opętanie‏‎Pazury‏‎Percepcja pozazmysłowaPsychometriaPrzeczuciaRyk Alfy‏‎ • Słyszenie zmarłychTelekineza‏‎ Telepatia •‏‎ TeleportacjaTrepanacjaTworzenie iluzji‏‎Tworzenie portaluWezwanie Oni‏‎WskrzeszenieZatrzymywanie mocy
Inne HemikorporektomiaRytuały