FANDOM

- Co chcesz?
- Chce Ci dać wszystkie fakty. Coś tu się dzieje coś, czego nawet nie możesz prześcignąć.
- Nie ma niczego, czego nie mógłbym prześcignąć! Bieganie działa bardzo dobrze w tej rodzinie.

Nadprzyrodzona szybkość to moc poruszania się w szybkim i nadludzkim tempie. Osoby posiadającą tą moc mogą walczyć, poruszać się lub biegać z prędkością, które ludzkie oko ledwo widzi. Jest to zazwyczaj nadprzyrodzona moc, ale okazało się, że istoty, które uzyskały nadludzkie moce za pomocą nienaturalnych środków, również posiadają tę moc, takie Chimera i Potworni Doktorzy. Nadludzkie poruszanie się może być również używany w połączeniu z innymi nadprzyrodzonymi mocami fizycznymi, takimi jak nadprzyrodzona zwinność i nadprzyrodzona siła, przewagę w bitwach i inne zamierzone efekty.

Użycie nadprzyrodzonej siły Edytuj

Tumblr n6t4he8oXI1rp0vjjo1 500

Berserk Edytuj

Berserkowie są bardzo szybcy, co wielokrotnie pokazywano ponieważ ani Kira Yukimura, niezwykle szybka Kitsune, ani Malia Tate, potężna kojotołak nie były w stanie za nimi nadążyć.

Chimera Edytuj

Tumblr o25r69oee51ujt3hko5 r1 400

Chimery, czyli tak naprawdę ludzie przekształceni naukowo w nadnaturalne stworzenia przez Doktorów, zwykle mają nadludzką szybkość w wyniku ich zmiennokształtnych odpowiedników posiadających tę moc. Na przykład Theo Raeken, Tracy Stewart, Hayden Romero i Lucas byli częścią wilkołaka, dając im również super prędkość, chociaż Chimery są tanimi podróbkami, a więc mają niższy poziom mocy niż prawdziwe wilkołaki.

Potworni Doktorzy Edytuj

SpitefulMeatyKillifish-size restricted

Poprzez eksperymentowanie na sobie z wykorzystaniem częstotliwości elektromagnetycznych, Doktorzy byli w stanie obdarzyć siebie mocą. Ich zdolności obejmowały nadludzką szybkość, ponieważ pokazano, że przemieszczają się z jednego miejsca na drugie w tak krótkim czasie, że mogą albo poruszać się z dużą prędkością, albo w inny sposób wypaczać rzeczywistość, aby osiągnąć ten efekt.

Malia and tracy dreamcatchers 2

Kanima Edytuj

Kanimy są zdolne do biegania szybciej niż jakikolwiek człowiek, a także wydają się szybsi niż wilkołaki; zostało to zasugerowane, gdy Derek Hale ścigał Jacksona, ale nie mógł go dogonić, dopóki Kanima się nie zatrzymała. Wydaje się również, że biegają szybciej podczas jazdy na czworakach.

Kitsune Edytuj

Tumblr n6k75kD2591qkro5no7 250
Kitsune są niezwykle szybkimi stworzeniami; nawet młode osobniki, takie jak Kira, pokazały, że biegają tak szybko, pozostawiając po sobie rozmycie i prześcignęła nawet Danny'ego, najbardziej utalentowanego biegacza biegowego w zespole szkolnym. Okazało się, że Kira jest nieco szybsza od Scotta, Prawdziwego Alfy, gdyż chłopak miał trudność z dogonieniem jej w trakcie wcześniej wspomnianego wyścigu.
Tumblr oojg2hSMPr1qfs6ago1 500

Oni Edytuj

Oni posiadają super szybkość, pozwalając im znikać w cieniu z ogromną prędkością i zręcznie władać swoimi katanami jak i ruchami w tak szybki sposób, że wydaje się, być tylko rozmyciem.

1f72fc8225cad7e1c505f799f18e9174486cd077 hq

Kojotołak Edytuj

Kojotołaki, podobnie jak ich wilkołaki, mają bardzo wysoki poziom nadludzkiej prędkości, dzięki któremu mogą szybko podróżować. W szczególnym przypadku Malia Tate, zanim ukradła moc swojej matki, Corinne, posiadała nadludzką prędkość, która była nawet większa niż przeciętnego kojotołaka.

68747470733a2f2f73332e616d617a6f6e6177732e636f6d2f776174747061642d6d656469612d736572766963652f53746f7279496d6167652f3679624e735f4a4a6663667a48513d3d2d3334303036343931302e313439663462396133343361663635643638393538343930363132352e676966

Jaguarołak Edytuj

Jaguarołaki, podobnie jak wszystkie inne rodzaje likantropów, charakteryzują się bardzo dużą szybkością. Widać to po tym, gdy Kate była na tyle zwinna, by dorównać Scottowi w walce i poruszała się wystarczająco szybko, aby przez kilka miesięcy unikać swojego brata, Chrisa Argenta i rodziny łowców, Calavera.

Super speed agility satomi weaponized

Wilkołak Edytuj

Wilkołaki mogą biec dużo szybciej, niż nawet najbardziej wysportowane istoty ludzkie i są w stanie nadążyć za pojazdami takimi jak motocykle. Mogą również biegać na czworakach, dłoniach i stopach, zarówno w postaci ludzkiej jak i wilkołaka.

Super speed isaac unleashed

Alfa Edytuj

Dodatkowa iskra mocy, którą posiada Alfa, zwiększa ich zdolności fizyczne do jeszcze wyższych poziomów, niż Bety i Omegi, które zawierają jeszcze wyższy poziom super prędkości. Ta moc jest jeszcze bardziej zwiększona, kiedy przechodzą do pełniej postaci Alfy, jak pokazano, kiedy Peter Hale był w stanie pokonać bardzo duże dystanse w swojej bestialskiej postaci.

Bestia z Gévaudan Edytuj

Hellhound claws super speed pyrokinesis

Bestia jest fizycznie najpotężniejszym wilkołakiem, który obejmuje ogromny poziom super szybkości; zaskakująco, ogromna masa Bestii nie przeszkadza mu w ogóle, ponieważ długie nogi pozwalają mu szybciej biegać dłuższymi krokami. Podczas biegu Bestia jest tak szybka, że Piekielny Ogar, Jordan Parrish, ledwo jest w stanie nadążyć za nim podczas pościgu.

Nawigacja Edytuj

Moce AtmokinezaElektrokinezaNadludzkie prześwietlanieNadprzyrodzone oczy‏‎Nadprzyrodzona siłaNadprzyrodzona szybkośćNadprzyrodzona wytrzymałość‏‎Nadprzyrodzone zmysły‏‎Nadprzyrodzona zręczność‏‎Nadprzyrodzona zwinnośćOgień KitsunePathokineza PetryfikacjaPirokineza‏‎ProjekcjaPrzyznawanie mocyScalanieSzybka regeneracja‏‎Termokineza‏‎TerrakinezaZabieranie bóluZmiennokształtnośćZookineza‏‎
Zdolności Automatyczne pisanie‏‎‏‎ Intuicyjna umiejętność walki‏‎ Jad KanimyJad SkorpionaManipulacja aurąManipulacja ciemnością‏‎Manipulacja materią Manipulacja pamięcią‏‎KamuflażKłyKradzież mocy‏‎ • Krzyk Banshee‏‎Medium‏‎ Opętanie‏‎Pazury‏‎Percepcja pozazmysłowaPsychometriaPrzeczuciaRyk Alfy‏‎ • Słyszenie zmarłychTelekineza‏‎ Telepatia •‏‎ TeleportacjaTrepanacjaTworzenie iluzji‏‎Tworzenie portaluWezwanie Oni‏‎WskrzeszenieZatrzymywanie mocy
Inne HemikorporektomiaRytuały