FANDOM

Nadprzyrodzona zwinność to moc posiadania nadludzkiego poziomu zręczności, dając użytkownikowi wysoce zaawansowane połączenie równowagi, koordynacji i refleksu. Ta moc pozwala użytkownikowi wykonywać niezwykłe wyczyny gimnastyczne, akrobatyczne i używać zwinnie elementów walki; w tym ostatnim przypadku obejmuje to zarówno skok wysoko w powietrzu, jak i skakanie z wysokiej wysokości i lądowanie lekko na nogach.

Daje też użytkownikowi możliwość postrzegania pocisków poruszających się w ich kierunku, pozwalając im albo ich złapać, albo uniknąć ich z najwyższą dokładnością. Użytkownicy tej mocy są oczywiście również uzdolnieni w lekkoatletyce, czego dowodem są Scott McCall, Kira Yukimura, Isaac Lahey, Vernon Boyd i Liam Dunbar w drużynie lacrosse w Beacon Hills High School. Zwinność jest zwykle używany w połączeniu z nadprzyrodzoną siłą i nadprzyrodzoną szybkością.

Użycie Edytuj

W przeważającej części, super zręczność jest mocą, która jest naturalnie posiadana przez nadprzyrodzonych zmiennokształtnych, zarówno od urodzenia, jak i od przekształcenia przez ukąszenie lub drapanie, jak to ma miejsce w przypadku wilkołaków. Na przykład Chimera, nienaturalny gatunek naukowo udoskonalonych ludzi, był znany z posiadania tej mocy w przypadkach, w których ich moc pochodzi od gatunku, który naturalnie je posiada, takiego jak kojotołak/wilkołak chimera, Theo Raeken, chociaż chimera poziom siły może różnić się nawet między ich rodzajem. Dodatkowo Jennifer Blake, druid, która pogrążyła się w ciemnościach, znana również jako Darach, zyskała nadludzką zwinność i siłę dzięki ofierze trzech wojowników podczas pięciokrotnego rytuału.

Nawigacja Edytuj

Moce AtmokinezaElektrokinezaNadludzkie prześwietlanieNadprzyrodzone oczy‏‎Nadprzyrodzona siłaNadprzyrodzona szybkośćNadprzyrodzona wytrzymałość‏‎Nadprzyrodzone zmysły‏‎Nadprzyrodzona zwinnośćOgień KitsunePathokineza PetryfikacjaPirokineza‏‎ProjekcjaPrzyznawanie mocyScalanieSzybka regeneracja‏‎Termokineza‏‎TerrakinezaZabieranie bóluZmiennokształtnośćZookineza‏‎
Zdolności Automatyczne pisanie‏‎‏‎ Intuicyjna umiejętność walki‏‎ Jad KanimyJad SkorpionaManipulacja aurąManipulacja ciemnością‏‎Manipulacja materią Manipulacja pamięcią‏‎KamuflażKłyKradzież mocy‏‎ • Krzyk Banshee‏‎Medium‏‎ Opętanie‏‎Pazury‏‎Percepcja pozazmysłowaPsychometriaPrzeczuciaRyk Alfy‏‎ • Słyszenie zmarłychTelekineza‏‎ Telepatia •‏‎ TeleportacjaTrepanacjaTworzenie iluzji‏‎Tworzenie portaluWezwanie Oni‏‎WskrzeszenieZatrzymywanie mocy
Inne HemikorporektomiaRytuały