FANDOM

Pan Martin to postać, która została wprowadzona w trakcie pierwszego i drugiego sezonu Teen Wolf na MTV. Jest ojcem Lydii Martin i byłym mężem Natalie Martin. Mimo, że jest ojcem Lidii, miał tylko dwa występy w całej serii.

Sezony Edytuj

Sezon 1 Edytuj

W The Tell, pan Martin i pani Martin uczestniczą w nocnej konferencji nauczycielskiej w High School w Beacon Hills. Kiedy rozpoczyna się konferencja z nauczycielem Lydii, Martin martwi się najgorszym, złym zachowaniem, zła oceną i kwestią koncentracji. Jednak tak się nie stało. Był prawdopodobnie zaskoczony tym, że Lydia jest najmądrzejszym i najbardziej popularną studentką w szkole.

Sezon 2 Edytuj

W Omega, pan Martin jest w Beacon Hills Memorial Hospital po tym, gdy dowiaduje się o ataku Lydii podczas balu szkolnego. Zostaje z nią w szpitalu, kiedy odzyskuje przytomność. Kiedy Lydia przygotowuje się, by wstać z łóżka, pyta ją, czy chce się pomóc pod prysznicem, odpowiedziała ironiczną uwagą, więc pan Martin postanowił poczekać na zewnątrz pokoju, dopóki nie skończy. Kiedy wychodzi, zauważa, że ​​Stiles Stilinski spał na ławce, pyta Melissę McCall, czy Stiles był tam przez całą noc, mówi mu, że Stiles był tam przez cały weekend.