FANDOM

Pan Stewart był postacią gościnną, która została wprowadzona podczas piątego sezonu serialu MTV, Teen Wolf: Nastoletni wilkołak. Był ojcem Tracy Stewart i prawnikiem Donovana Donati.

Sezony Edytuj

Sezon 5A Edytuj

W odcinku Parasomnia, pan Stewart zamyka szczelniej okno, po tym, jak odkrył, że ma koszmary, że ktoś próbuje dostać się do jej pokoju, bo okno nie jest szczelnie zamknięte. Po skończeniu siedzi z Tracy i mówi jej, że musi iść, ponieważ jest klient, który ma spotkanie w sądzie. Zapewnia córce, że niedługo wróci i całuje ją w głowę. Kiedy przygotowuje się do opuszczenia pokoju, odwraca się i mówi: Nie pozwolę, aby cokolwiek ci się stało.

W Dreamcatchers, pan Stewart jest na komisariacie hrabstwa Beacon przygotowując się do towarzyszenia swojemu klientowi Donovanowi Donati do transportu. Idzie za zastępcą Parrish i zastępczynią Clarke, którzy wyprowadzają Donovana z celi. Kiedy zmierzają w kierunku ciężarówki transportowej, Stewart jest bardzo stanowczy w stosunku do klienta i mówi mu, że nie zyskali tego, na co liczyli, ale zrozumienie prokuratora jest nadal bardzo rozsądne, biorąc pod uwagę okoliczności. Donovan chce wiedzieć, co jest rozsądne, a Clarke mówi im, żeby rozmawiali w pojeździe, przez co chłopak staje się agresywny. Parrish pyta Stewarta, czy nie będzie miał problemu ze swoim klientem, a Stewart odpowiada przecząco.

Wyjaśnia mu, że chcą go zamknąć w więzieniu od trzech do pięciu lat, ale chce przedyskutować poręczenie i ma nadzieję, wydostać jego klienta za dwa lata. Nie podoba się to Donovanowi, który wściekły wykrzykuje nazwisko szeryfa Stilinskiego. Stewart jest zakłopotany jego zachowaniem, ponieważ jego klienci wielokrotnie grożą szeryfowi. Będąc w pojeździe, sarkastycznie gratuluje Donovanowi dobrze wykonanej pracy, grożąc szeryfowi przed jego zastępcami i synem. Mówi mu, że będzie miał szczęście jak wydostanie go do pięciu lat. Kierowca pojazdu zaczyna przyspieszyć, a prawnik prosi go o zwolnienie, ale nie może, ponieważ mężczyzna dostał ataku serca.

Stewart próbuje przejąć kontrolę nad pojazdem od strony pasażera i w końcu udaje mu się odepchnąć stopę kierowcy od pedału gazu. Pojazd wreszcie się zatrzymuje, ale potem zaczyna słyszeć jakieś dźwięki na dachu. Prawnik widzi Tracy przed pojazdem, która uderza w okno i chwyta kierowcę. Jej ojciec zaczyna krzyczeć jej imię, gdy oficer z tyłu pojazdu zaczyna strzelać w dziewczynę. Udaje mu się uciec z auta, gdy Tracy zabija oficera, ale udaje jej się go złapać. Tracy mówi, że nigdy nie pozwoli, aby cokolwiek mu się stało, jej oczy błyszczą na złoto i zabija go.