FANDOM

- Czy to jest prawdziwe, czy dzieje się tylko w mojej głowie?
- Chyba wiesz jakie to uczucie mieć przeczucia Banshee.

Przeczucia są mocą przewidywania konkretnych wydarzeń, zanim się one spełnią. Metoda jak ta moc się objawi może się różnić w zależności od poziomu mocy danej osoby; może przyjść w postaci snów, wizji lub dźwięków, które błędnie uważa się za halucynacje, a także uczucie lub instynkt, że coś ma się wydarzyć.

Z tej mocy może korzystać zarówno Banshee i Piekielny Ogar, którzy jako zwiastuny śmierci doświadczają wizji śmierci, która może wkrótce nadejść. W niektórych przypadkach ta moc może zostać wykorzystana nawet do doświadczania zdarzeń z przeszłości, a nie w przyszłości.

Użycie zdolności Edytuj

  • Podczas The Last Chimera, Jordan Parrish miał przeczucie, że Lydia jest z nim pod prysznicem, gdzie ostrzegła go, że ona i Noah Stilinski mają kłopoty.
  • W tym samym odcinku, wykorzystując swoją nowe zdolności, Lydia miała przeczucie, że zmarła siostra Theo, Tara Raeken, pokazała jej, że tak naprawdę zabił ją jej brat, a następnie zabrał jej serce, by stać się chimerą.
  • Podczas The Sword and the Spirit, Lydia miała przeczucie, że Corinne, chce zabić Malie Tate, więc wykorzystała swój krzyk, by uratować dziewczynę.

  • W Said the Spider to the Fly, Parrish miał przeczucie, w którym zobaczył Halwyna, który uciekł z ośrodka Eichen, stojącego w korytarzu szpitalu Beacon Hills, który był otoczony płomieniami.
  • W tym samym odcinku, Lydia miała przeczucie, że słyszy hałas klekotania, który był połączony z widokiem domu McCalla, który był otoczony dużymi pajęczynami. Następnie przeniesiono ją do wizji, w której stała w holu wejściowym do liceum, która po chwili nagle okazała się pokryta labiryntem pajęczych sieci. Lydia była w stanie usłyszeć różne dźwięki, które wskazywały na nadchodzące bitwy.
  • W Triggers, Lydia doświadczyła serii wizji, która dotyczyła strzelaniny, która miała się odbyć tego wieczoru w domu Scotta.
  • Podczas odcinka Broken Glass, gdy Lydia spała, miała przeczucie, że Scott McCall, Malia Tate, Derek Hale, Peter Hale, Ethan Steiner i Jackson Whittemore zostali zamienieni w kamień przez scaloną formę Anuk-Ite.

Nawigacja Edytuj

Moce AtmokinezaElektrokinezaNadludzkie prześwietlanieNadprzyrodzone oczy‏‎Nadprzyrodzona siłaNadprzyrodzona szybkośćNadprzyrodzona wytrzymałość‏‎Nadprzyrodzone zmysły‏‎Nadprzyrodzona zwinnośćOgień KitsunePathokineza PetryfikacjaPirokineza‏‎ProjekcjaPrzyznawanie mocyScalanieSzybka regeneracja‏‎Termokineza‏‎TerrakinezaZabieranie bóluZmiennokształtnośćZookineza‏‎
Zdolności Automatyczne pisanie‏‎‏‎ Intuicyjna umiejętność walki‏‎ Jad KanimyJad SkorpionaManipulacja aurąManipulacja ciemnością‏‎Manipulacja materią Manipulacja pamięcią‏‎KamuflażKłyKradzież mocy‏‎ • Krzyk Banshee‏‎Medium‏‎ Opętanie‏‎Pazury‏‎Percepcja pozazmysłowaPsychometriaPrzeczuciaRyk Alfy‏‎ • Słyszenie zmarłychTelekineza‏‎ Telepatia •‏‎ TeleportacjaTrepanacjaTworzenie iluzji‏‎Tworzenie portaluWezwanie Oni‏‎WskrzeszenieZatrzymywanie mocy
Inne HemikorporektomiaRytuały