FANDOM

Rafael McCall jest postacią poboczną w serialu Teen Wolf: Nastoletni wilkołak występującą w sezonach trzecim, czwartym i szóstym. Jest ojcem Scotta McCall, byłym mężem Melissy McCall i specjalnym agentem w Federalnym Biurze Śledczym.

Po raz pierwszy został wprowadzony w trzecim sezonie, kiedy FBI zostało wezwane do zbadania szeregu morderstw, porwań i zgłoszeń osób zaginionych. Jego pierwszym aktem było zbadanie porwania jego byłej żony Melissy, szeryfa Stilinskiego i Chrisa Argenta. którzy zostali wzięci jako zakładnicy przez Jennifer Blake w ramach ofiar Daracha. Chociaż początkowo wydawał się wierzyć, że przez krótki czas będzie w swoim rodzinnym mieście, zanim wróci do San Francisco, ostatecznie zdecydował się pozostać w Beacon Hills jeszcze przez kilka miesięcy po tym, jak został poproszony przez swoich przełożonych o założenie sprawy przeciwko szeryfowi Stilinski z powodu niemożności zamknięcia spraw i rozwiązania wielu (nadprzyrodzonych) zbrodni nękających miasto. Jednak ujawniono pod koniec trzeciego sezonu, że Rafael próbował oczyścić szeryfa po tym, jak zdał sobie sprawę, jakie niewiarygodne są wydarzenia w Beacon Hills.

Pozwoliło mu to na odbudowanie relacji ze swoim synem Scottem, z którym był od lat odseparowany, a jednocześnie monitorował działalność przestępczą w swoim mieście. W sezonie czwartym pomagał Komisariatowi Szeryfa w Beacon Hills w śledztwach dotyczących morderstw związanych z listą Puli Śmierci, nie wiedząc, że nadprzyrodzone stworzenia są zabijane za pieniądze. Ostatecznie powrócił do swojego domowego biura w San Francisco, aby złożyć raport po tym, jak został zmuszony do zabicia Chemika, aby on nie zabił Stilesa Stilinskiego. Zanim jednak wyszedł, poinformował Scotta, że wie o tym, co się dzieje w mieście.

Rafael McCall jest członkiem rodziny McCall i współpracuje z Federalnym Biurem Śledczym i Komisariatem Szeryfa w Beacon Hills.

Wczesne lata życia Edytuj

Bardzo niewiele z życia Rafaela przed jego wprowadzeniem do serii zostało już ujawnione. Jednakże sugerowano, że ożenił się z Melissą Delgado, gdy byli stosunkowo młodzi i jedyne dziecko, Scotta McCall. Kiedy Melissa skończyła szkołę pielęgniarską, kupił jej zegarek na rocznicę, który według Melissy była jedyną częścią ich małżeństwa, które kiedykolwiek działało.

Niestety, uzależnienie od alkoholu u Rafaela stało się dużym problemem dla ich rodziny. Pewnej nocy, gdy Scott był małym dzieckiem, pijany Rafael wdał się w kłótnię z Melissą w korytarzu na piętrze. Kiedy Scott pojawił się, aby zobaczyć, co się dzieje, Rafael złapał go za ramię, aby zaprowadzić go z powrotem do swojego pokoju. Scott próbował się wyrwać, ale przypadkowo zepchnął Scotta ze schodów, a jego głowa uderzyła o podest tak mocno, że wgniótł deski podłogowe. Przez prawie pół minuty był nieprzytomny, ale kiedy się obudził, nie pamiętał niczego z tego wydarzenia. Jednak Melissa była tak wściekła, że ​​kazała swojemu mężowi odejść, co Rafael uznał za stwierdzenie, że nie chce już, by ona lub Scott mieli z nim coś wspólnego.Melissa później poinformuje go, że wyrzucała tylko pijanego mężczyznę z jej domu, a nie ojca Scotta.

We wcześniejszych sezonach sugerowano, że Scott mógł mieszkać z ojcem przez krótki czas, zanim wrócił do matki, ale w pewnym momencie po rozwodzie Rafaela i Melissy, Rafael przeniósł się do centrali FBI w San Francisco i całkowicie odciął się od swojej rodziny. Melissa wyjaśniła nauczycielom Scotta, że ​​bez Rafaela w ich życiu jest znacznie lepiej, sugerując, że między nimi była bardzo napięta sytuacja. Rafael nie spotykał się ze swoją rodziną, aż do późnej jesieni w 2011 roku.

Sezon 3Edytuj

Agent McCall pojawia się po raz pierwszy w odcinku 11 trzeciego sezonu Alpha Pact. Jego wizyta miała związek z zaginięciem szeryfa Stilinskiego, Mellisy oraz ojca Allison, Chrisa Argenta.

Wygląd zewnętrznyEdytuj

Rafael jest bardzo wysokim, szczupłym mężczyzną o oliwkowej skórze, brązowych włosach i dużych brązowych oczach. Często jest ubrany w garnitur do pracy, choć wiadomo, że nosi w domu zwyczajne stroje.

Charakter Edytuj

Rafael jest twardym człowiekiem, który jest oddany swojej pracy, co sprawiło mu wiele kłopotów z rodziną. Jednak ma również zdolność bycia miłym, łagodnym i kochającym, szczególnie od swojego powrotu do Beacon Hills. Wcześniej był alkoholikiem, ale po tym, jak przypadkowo skrzywdził swojego syna po pijaku, natychmiast przestał pić i nigdy więcej do tego nie wrócił, demonstrując, że ma silną wolę, podobnie jak Scott. Jest także bardzo inteligentnym człowiekiem, który potrafi myśleć logicznie, co dobrze mu służyło w pracy jako agent federalny i badacz.

Moce i umiejętności Edytuj

Choć jako człowiek, Rafael nie ma nadprzyrodzonych mocy, posiada wiele umiejętności, które dobrze mu służyłą w serialu. Ze względu na swoje doświadczenie w zakresie prawa, ma ogromną wiedzę na temat prawa, a także kompetencje w posługiwaniu się bronią palną. Wykazał również rozszerzoną wiedzę o broni, o czym świadczy fakt, że poprawnie zidentyfikował szeroką gamę broni w Apartamencie Argent i od razu wiedział, że jaką bronią posługiwały się Sieroty i inni zabójcy. Rafael jest także bardzo spostrzegawczym człowiekiem, który doskonale potrafi odczytywać ludzi i decydować, czy dana osoba kłamie czy nie.

CiekawostkiEdytuj

  • Rafael zabił trzy osoby w charakterze funkcjonariusza organów ścigania, w tym mordercę znanego jako Chemik i dwóch innych, gdy zmuszono ich do zabicia w trakcie pełnienia obowiązków.

Nawigacja Edytuj

Postacie cykliczne AaronAdrian HarrisAlecAlex TurnerAlexander ArgentAlicia BoydBelaskoBennettBernardBethBezdomna OmegaBillyBriggsBrunskiCaitlinCalebCarrie HudsonClaudia StilinskiColette‏‎Conrad FenrisCorinneDanielleDavid WhittemoreDemarco MontanaDonovan DonatiDr. GeyerDr. HilyardDr. VandenburgDr. WentzDyrektor ThomasEdgarElias StilinskiEmilyEnnisGabeGabriel ValackGarrettGarrett DouglasGarrison MeyersGilbertoGwen HalwynHeatherHenri ArgentHenry TateIkedaJake SullivanJaredJaydenJessica BartlettJenniferJennifer BlakeJiangJosh DiazKaliKapral RhysKara SimmonsKassianKatashiKen YukimuraKincaidKyleLaura HaleLenoreLorilee RohrLucasMarcelMarcoMarie-Jeanne ValetMerrick i HayesNathan PierceNiemowaNieznana chimeraNieznany chłopakNoah PatrickNoshiko YukimuraOliverPaige KrasikevaPan LaheyPan MartinPan StewartPan WestoverPani FinchPani FlemmingPani RamseyPani TurnerPatrick ClarkPielęgniarka CrossPhilPhoebeQuinnReddick & UngerReed SchallRene‏‎Sandra HugoSatomi ItoSchraderSean LongSean WalcottSebastian ValetSevero CalaveraSimonSydneyTalia HaleTara GraemeTara RaekenTracy StewartTrentTierneyTolbertTucker CornishVadimValerie ClarkeVioletWill TurnerWilliam BarrowZachZastępca DewitteZastępca FerrellZastępca HaighZastępca StraussZastępca Vargas
Postacie nie pojawiające się Brat Bobby'iego FinstockaCamden LaheyGreenbergLorraine MartinMaddy MartinMieczysław Gajos