FANDOM

Rytuały to moc zmieniania rzeczywistości. Moc może być użyta tylko przez Druida lub Mrocznego Druida. Używają tej mocy przez określone składniki lub materiały.

Trzykrotna śmierć Edytuj

Jennifer Blake wykorzystała ten rytuał na wielu mieszkańcach Beacon Hills. Rytuał został wykonany, gdy była pod postacią Daracha, ponieważ każda ofiara dodawała jej mocy. Robiła to, by zwiększyć swoją moc do walki z paczką Alf, pod przewodnictwem Deucaliona. Rytuał odbywa się poprzez zabicie danej osoby na trzy sposoby jednocześnie: ciosem w głowę, podcięciem gardła i uduszeniem garotą.

Efekty Edytuj

Pierwszym efektem jest śmierć ofiar złożonych przez Mrocznego Druida. Po zamordowaniu ich Darach otrzymywał zwiększoną, specjalną moc, która miała być wykorzystana do złych celów.

Ofiary Edytuj

Rytuał nie został wykonany w pełny, ponieważ Jennifer Blake nie mogła zabić trzech strażników. Jednak dzięki inny poświęceniom, zyskała wzmocnioną siłę, uzdrawiające zdolności, tak silne, że uleczyła ślepotę Deucaliona, inteligencję i strategię oraz piękny wygląd. Ostatnia ofiara miała być złożona prawdopodobnie dla ochrony. Ofiary zostały wybrane na podstawie następujących grup:

Dziewice Edytuj

Wojownicy Edytuj

Uzdrowiciele Edytuj

Filozofowie Edytuj

Strażnicy Edytuj

Zastępcza ofiara Edytuj

Stiesl3x12
W Lunar Ellipse, Scott, Stiles i Allison przeprowadzili rytuał, aby zlokalizować Nemetoni i ocalić swoich rodziców, zanim staną się ofiarami oraz zwiększą moc Daracha. Aby zlokalizować Nemeton, trio musiało umrzeć w lodowatej wodzie z jemiołą i rzeczą o osobistym znaczeniu dla swoich rodziców. Po zlokalizowaniu Nemetonu musieli zostać przywróceni do życia i zmartwychwstać. Mogli tego dokonać, jeśli osoba, która ma ich zatopić w wodzie, będzie miała emocjonalny związek z nimi, a emocjonalna więź pozwoli im przywrócić tę osobę do życia.
Allison3x12

Efekty Edytuj

Essentially-you-allison-and-stiles-need-to-be-surrogate-sacrifices-for-your-parents-teen-wolf-35297965-245-245

Jednym z efektów jest oddanie mocy Nemetonowi, a kiedy moc zostanie zwrócona, nadprzyrodzone istoty zostaną przyciągnięte do Beacon Hills. Ktokolwiek odprawia rytuał, będzie miał stałą ciemność wokół swojego serca. Ostatnim znanym efektem jest śmierć. Jeśli coś pójdzie nie tak podczas wykonywania tego rytuału, istnieje ryzyko, że dana osoba może zginąć.

Nawigacja Edytuj

Książki BestiariuszPotworni Doktorzy
Nadludzkie obiekty Medalion TriskelionuPortalSzpony BelaskoJad Kanimy Zmodyfikowany wirus ostrej grypy‏‎Zwój Shugendo‏‎Prądy TuleryczneUrna TriskelionuSzpony TaliiZmodyfikowana rtęćZielone serum
Normalne obiekty JeepMaska Potwornych Doktorów‏‎Gogle Potwornych Doktorów‏‎Katana KiryOstrze Marie-JeanneMedalion ArgentówKlucz JacksonaZegarek MelissyPan MiśInhalator ScottaOdznaka szeryfaZamrażarka LaheyKij bejsbolowyBroń łowcówŁukKuszaSrebrna strzałaPistolet Argentów
Rośliny JemiołaPopiół górskiWilcze zieleJaskrota wilcza‏‎Grzyby Reishi
Wydarzenia Pula ŚmierciPełnia KsiężycaZimowy BalZaćmienie KsiężycaPożar domu Hale‏‎Wypadek samochodowy rodziców JacksonaImprezySpotkanie z rodzicami
Inne Lista zabitychSymboleSamochodySny i halucynacjeKodeks ŁowcówRytuałyEwolucja stada Scotta