FANDOM

Słyszenie zmarłych jest nadprzyrodzoną mocą dzięki, której można słyszeć dźwięki nie możliwe do usłyszenia przez ludzkie ucho. Ta zdolność jest charakterystyczna tylko dla Banshee i używają jej, aby pozwolić sobie na usłyszenie szczegółów śmierci danej osoby w jakimkolwiek czasie. Dźwięki te odnoszą się do wydarzeń związanych ze śmiercią lub potencjalną śmiercią danej osoby co można zobaczyć kiedy Kira Yukimura została porwana przez Williama Barrowa i zabrana do elektrowni. Lydia Martin ciągle słyszała brzęczący dźwięk, który początkowo myliła się z muchami, ale uświadomił sobie, że to prąd elektryczny, gdy dziewczyna to odkryła razem ze Stiles'em przybyli jej na ratunek zanim psychopata poraził ją prądem.

Sama ta moc jest bardzo spontaniczna i Banshee ma nad nią niewielką kontrolę, bo nie może jej używać kiedy chce. Jedyne co to mogą skupić się na dźwięku, aby lepiej zrozumieć jakie ma znaczenie. Można go jednak uruchomić również za pomocą wróżbiarstwa dźwięku, w którym Banshee używa zwykłych obiektów do tworzenia częstotliwości drgań, które pozwalają wzmacniać ich słyszalność na temat interesujących jej rzeczy. Znani użytkownicy tej mocy to Lydia Martin i Meredith Walker.

Użycie zdolności Edytuj

  • W Said the Spider to the Fly, Lydia doświadczyła wizji, gdzie znajduje się w korytarzu szkolnym, który jest pokryty pajęczynami. Gdy dotykała nici słyszała różne dźwięki w tym: elektryczność, krzyki, pioruny, rżenie koni oraz strzały z broni palnej.
  • Podczas Raw Talent, na komisariacie, Lydia usłyszała odgłosy, które wskazywały, że Jordan Parrish ma kłopoty w ośrodku. Po włamaniu do psychiatryka, Lydia usłyszała, jak Conrad Fenris mówi zastępcy szeryfa, że nawet Piekielny Ogar może zamarznąć na śmierć.
  • Podczas gdy Lydia próbowała wprowadzić siebie w trans, aby wykorzystać automatyczne pisanie i uratować Bretta Talbota, Corey Bryant uderzył dwie metalowe kulki, tworząc wibracje, które pozwoliły Banshee usłyszeć zamykaną szafką szkolną i dzwonek w szkole. Oznaczało to, że Nolan ujawni nadprzyrodzone moce Coreya w bibliotece, a później razem Gabe'em będą przeprowadzali te badanie na pozostałych uczniach w szkole. Wydarzenia miały miejsce w After Imagines i Face-to-Faceless.
  • Lydia usłyszała odgłos pękającego szkła, wystrzeliwanych strzałów i spadających na ziemię naboi, które zapowiadały atak na dom Scotta w odcinku Triggers, który został przeprowadzony przez Gerarda Argenta i łowcę, Tamorę Monroe.

Nawigacja Edytuj

Moce AtmokinezaElektrokinezaNadludzkie prześwietlanieNadprzyrodzone oczy‏‎Nadprzyrodzona siłaNadprzyrodzona szybkośćNadprzyrodzona wytrzymałość‏‎Nadprzyrodzone zmysły‏‎Nadprzyrodzona zwinnośćOgień KitsunePathokineza PetryfikacjaPirokineza‏‎ProjekcjaPrzyznawanie mocyScalanieSzybka regeneracja‏‎Termokineza‏‎TerrakinezaZabieranie bóluZmiennokształtnośćZookineza‏‎
Zdolności Automatyczne pisanie‏‎‏‎ Intuicyjna umiejętność walki‏‎ Jad KanimyJad SkorpionaManipulacja aurąManipulacja ciemnością‏‎Manipulacja materią Manipulacja pamięcią‏‎KamuflażKłyKradzież mocy‏‎ • Krzyk Banshee‏‎Medium‏‎ Opętanie‏‎Pazury‏‎Percepcja pozazmysłowaPsychometriaPrzeczuciaRyk Alfy‏‎ • Słyszenie zmarłychTelekineza‏‎ Telepatia •‏‎ TeleportacjaTrepanacjaTworzenie iluzji‏‎Tworzenie portaluWezwanie Oni‏‎WskrzeszenieZatrzymywanie mocy
Inne HemikorporektomiaRytuały