FANDOM

Wskrzeszenie jest mocą lub rytuałem, aby przywrócić kogoś lub coś z martwych. Typowo martwy osobnik musi być nienaruszony, ale ci, którzy wskrzeszają w sposób nienaturalny, nie wymagają ciała zmarłego, a jedynie jego ducha.

Użycie wskrzeszenia Edytuj

Potworni Doktorzy Edytuj

Potwornym Doktorom udało się wskrzesić Bestia z Gévaudan za pomocą sztucznych środków, co zakończyło się pełnym sukcesem, co czyni go drugim wilkołakiem, który został wskrzeszony.

Wilkołak Edytuj

Wilkołaki są w stanie wskrzesić kolejnego wilkołaka, o ile ciało jest w nietknięte i jest tam kamień księżycowy, wilkołak Alfa powinien być zabójcą, a światło księżyca pada bezpośrednio na zwłoki. Peter Hale został wskrzeszony w ten sposób po spaleniu, ponieważ zmusił Lydię do wykonania rytuału. Zarówno Scott, jak i Jackson zostali wskrzeszeni wiele razy innymi metodami. W przypadku Jacksona jego moc uzdrawiania jako wilkołak były powodem jego zmartwychwstania. W przypadku Scotta został on po raz pierwszy zabity i zmartwychwstał przez Rytuał Ofiary Zastępczej, jak Allison i Stiles, a w drugim przypadku został wskrzeszony przez swoją matkę wykonującą na nim resuscytację, podczas super księżyca co zwiększyło jego leczenie do silniejszych poziomów.

Wskrzeszone wilkołaki Edytuj

Chimera Edytuj

Chimery nie mają żadnej znanej mocy zmartwychwstania, ale jeśli ich ciała zostaną zachowane w całości po ich śmierci, można je przywrócić do życia poprzez wstrzyknięcie im serum Potwornych Doktorów. Początkowo sądzono, że zmartwychwstanie miało skutki uboczne, takie jak zaciemnienie ich człowieczeństwa, jednak zarówno Corey, jak i Hayden pozostali sobą, podobnie jak Josh ostatecznie nie chciał podążać za Theo. To oznaczało, że początkowo byli po jego stronie, prawdopodobnie z powodu wdzięczności lub zadłużenia z powodu zmartwychwstania.

Wskrzeszone chimery Edytuj

Człowiek Edytuj

Ludzie nie posiadają żadnej znanej mocy zmartwychwstania, ale możliwe jest, że zostaną wskrzeszeni poprzez Rytuał Ofiarowania Surogatu. Zrobili tak Stiles i Allison, którzy zostali wskrzeszeni poprzez użycie rytuału, jak Scott, gdy próbowali odkryć lokalizację Nemetonu. Jednak ten rytuał pozostawia po sobie konsekwencje, ponieważ dana osoba wskrzeszona będzie cierpieć z powodu mroku wokół serca przez resztę życia, co może prowadzić do takich symptomów, jak koszmary nocne, paraliż senny, aleksja i drgawki ręki, tak jak przechodzili to Stiles i Allison.

Wskrzeszeni ludzie Edytuj

Nawigacja Edytuj

Moce AtmokinezaElektrokinezaNadludzkie prześwietlanieNadprzyrodzone oczy‏‎Nadprzyrodzona siłaNadprzyrodzona szybkośćNadprzyrodzona wytrzymałość‏‎Nadprzyrodzone zmysły‏‎Nadprzyrodzona zwinnośćOgień KitsunePathokineza PetryfikacjaPirokineza‏‎ProjekcjaPrzyznawanie mocyScalanieSzybka regeneracja‏‎Termokineza‏‎TerrakinezaZabieranie bóluZmiennokształtnośćZookineza‏‎
Zdolności Automatyczne pisanie‏‎‏‎ Intuicyjna umiejętność walki‏‎ Jad KanimyJad SkorpionaManipulacja aurąManipulacja ciemnością‏‎Manipulacja materią Manipulacja pamięcią‏‎KamuflażKłyKradzież mocy‏‎ • Krzyk Banshee‏‎Medium‏‎ Opętanie‏‎Pazury‏‎Percepcja pozazmysłowaPsychometriaPrzeczuciaRyk Alfy‏‎ • Słyszenie zmarłychTelekineza‏‎ Telepatia •‏‎ TeleportacjaTrepanacjaTworzenie iluzji‏‎Tworzenie portaluWezwanie Oni‏‎WskrzeszenieZatrzymywanie mocy
Inne HemikorporektomiaRytuały